Levering zoals afgesproken. We waren al enige tijd op zoek naar 2 fijne fauteuils. Maar "chapeau' voor de vriendelijke en professionele medewerkers van deze winkel in Nunspeet, een echte aanrader voor iedereen, die Prominent wil bezoeken. Duidelijke uitleg door verkoper. Fijn dat dit toch is opgelost in onze winkel in Alphen aan den Rijn. Prima product! Na levering van de stoel kan het een 5de ster worden. Do you agree with Prominent’s star rating? Hulde! I paid what he quoted me, the car was ready when promised and he made it a point to show me the original MB parts." Zowel in de winkel als bij de levering vriendelijke en deskundige mensen.Inmiddels maken we al enige tijd met veel plezier gebruik van de fijne stoelen. Naast het zoeken in 1.149.973 producten op prijs, aanbiedingen, keurmerken en betalingsopties kan je ook op duizenden merken filteren. Levering zoals afgesproken. Die overigens niet aan mijn verwachting voldeed, maar daar was niets aan te doen want er was geen andere. Delen. Een goede stoel voor een nette prijs.Goede kwaliteit. Prima product! Klantvriendelijk. In plaats van een stoel werd de aankoop twee stoelen en bijpassende bank. Alles werd aangemeten. Er was iets niet volgens afspraak bezorgd en daar kwamen de bezorgers zelf achter. We zijn er erg tevreden over.

Afgelopen zaterdag 24 oktober 2020 bij Prominent in Nunspeet geweest.
Verschillende grote meubelzaken bezocht. Lees nog een review over Prominent Alleen de laatste review zal meetellen voor de TrustScore van het bedrijf Hans Brokaar 6 reviews. Een fijne stoel.

Goed geholpen in de winkel en ook bij de bezorging goed geholpen. Het tijdpad voor de fabricage en levering van de stoel was duidelijk en goed gepland! Verkopers met veel ervaring en kennis. Wij zochten een sta op stoel. De jongeman had er duidelijk verstand van en we zijn geslaagd (2 relaxfauteuls) . Je voelde je gelijk op je gemak. Bezoek Prominent in Nunspeet op 24-10-2020. Fijne verkoopadviseur die goed adviseerde, flexibele mannen die netjes afleveren, snel verhuislift geregeld toen dat nodig bleek, goed en plezierig in elkaar gezet en Coronaproof afstand gehouden. Stoel idem. Vorige week donderdag 15-10-2020 zijn wij heel prettig geholpen door Lars Venema in het filiaal Zutphen die voor ons een sta-op fauteuil samengesteld heeft voor mijn vrouw. Maar wat een service kent dit bedrijf, geweldig...na 1 keer contact, al direct een monteur en dan ook nog een hele reële oplossing voor her- stoffering van de gehele stoel met stof naar keuze , kosten... ieders de helft! Als ik ooit mensen iets aanbeveel zal het Prominent zijn in zitcomfort. Aangezien ik van kwaliteit houd, ga ik er vanuit dat de bestelde stoel er net zo uitziet als die bij jullie in de winkel, vandaar die 4 sterren. Prominent ApeldoornBij Prominent Apeldoorn echt fantastisch geholpen door Inge.Rustig, luisterend naar wensen, daarna deskundig advies.Ondanks andere bezoekers in de winkel, hadden we het idee dat haar aandacht bij ons lag. Hartelijk dank voor uw review. In plaats van een stoel werd de aankoop twee stoelen en bijpassende bank.

De adviezen door de vriendelijke verkopers waren perfect.

De adviezen door de vriendelijke verkopers waren perfect. Zowel in de winkel als bij de levering vriendelijke en deskundige mensen.Inmiddels maken we al enige tijd met veel plezier gebruik van de fijne stoelen. Inmiddels lees je 38.831 webshop reviews. In het zoeken naar een lekkere relaxstoel kwam ik bij Prominent terecht. Een stoel of bank kopen bij Prominent is altijd een feestje. Echter, wil je echt comfort dan zal je dieper in de buidel moeten tasten. Ben zeer tevreden over heel de gang van zaken.Prima geholpen in de winkel en alle afspraken zijn correct nageleefd.Ook de bezorgers hebben verstand van zaken en alle medewerkers zijn vriendelijk.

De dag erna zijn wij naar Heerlen gegaan, en wat gebeurd, jawel hoor, precies hetzelfde. We werden Corona-vriendelijk en gastvrij ontvangen door de medewerkers van Prominent. | Lees 61-80 reviews van in totaal 1.611 Fijne bedrijf, fijne meubels, fijne mensen. Ik kan weer genieten van heerlijk zitten en de ontspanning daarvan ervaren.Maar de stoel is nieuw, vraag het me over een jaar nog eens. Wij zijn prima geholpen in de winkel maar ook het afleveren was keurig geregeld. We werden Corona-vriendelijk en gastvrij ontvangen door de medewerkers van Prominent. Keurige behandeling. Wij zijn erg benieuwd naar uw mening over de stoel en zien uw volgende review graag tegemoet.

Goed geholpen in de winkel en ook bij de bezorging goed geholpen.

Dit is een service die je nog zelden ziet, blijf vooral doorgaan zoals jullie het nu doen!

Prettig bezoek aan de winkel met uitstekende gegeven voorlichting en prima afwikkeling en levering ervaren. Maar wat een service kent dit bedrijf, geweldig...na 1 keer contact, al direct een monteur en dan ook nog een hele reële oplossing voor her- stoffering van de gehele stoel met stof naar keuze , kosten... ieders de helft! En de oude bank meenamen. En de oude bank meenamen. Uiteindelijk is het de A-101 relaxstoel geworden. Er was iets niet volgens afspraak bezorgd en daar kwamen de bezorgers zelf achter. Vorige week donderdag 15-10-2020 zijn wij heel prettig geholpen door Lars Venema in het filiaal Zutphen die voor ons een sta-op fauteuil samengesteld heeft voor mijn vrouw. W. Volmer Nieuwegein. Ben je het eens met de sterrenscore van Prominent? Je voelde je gelijk op je gemak. Mochten jullie nog een grote loungebank nodig hebben, die kunnen jullie gratis bij ons afhalen :-). Is een webshop betrouwbaar?

Er werdt ons een prijs genoemd, echter bij het eventueel bestellen waren ze toch iets vergeten, jammer dan.De prijs werdt bijna 2 maal zoveel. Hierbij werd je professioneel bijgestaan door de verkoper, die ons goed informeerde over de mogelijkheden van deze relaxstoel, top hoor!

Ook dit was weer super netjes opgepakt en afgehandeld. Wij kochten 3 jaar geleden via de firma Prominent een prachtige relaxstoel met een stof die nu na 3 jaar niet helemaal aan onze kwaliteit verwachtingen voldoet!

uiteindelijk is de door ons bestelde stoel gekomen en voldoet aan al onze wensen. Bekijk ook onze dagaanbiedingen en kortingscodes. Reageer. Bezorging was ook strak geregeld. Fijne bedrijf, fijne meubels, fijne mensen. Omdat het een tweetstof betreft is deze wat gaan halen en best ruw geworden! Onze eerste indruk was een goed verzorgde winkel met een geweldige entree. Bij aanschaf van eventueel een nieuwe bank, waar we toch al over zaten te denken, geheel gratis stofferen! Tot op heden ervaar de aankoop in alle facetten zeer positief. Na een bakje koffie was het ijs helemaal gebroken en werd mij een relaxstoel aangemeten, die aan mijn wensen voldeed. Levertijd vrij lang maar men stuurde een leenstoel. We hadden een dag bedenktijd gevraagd. Mooi en charmant. Dit voor ons tot volle tevredenheid. In de winkel in Alkmaar al super goed geholpen en geadviseerd door Britt. Na levering van de stoel kan het een 5de ster worden.

Het kost wat, maar je hebt ook wat! Afgelopen zaterdag 24 oktober 2020 bij Prominent in Nunspeet geweest. Werden in Nunspeet vriendelijk geholpen. Alle rechten voorbehouden. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de levering van je meubels en tijdens de levering wordt alles perfect voor je verzorgd. Prima bank.

Prima service in winkel en thuis. Maak wel vooraf een afspraak dat is voor beide partijen prettig. Verkopers met veel ervaring en kennis. Alleen de laatste review zal meetellen voor de TrustScore van het bedrijf. Met vriendelijke groet,Ben Jacobs. In de winkel in Alkmaar al super goed geholpen en geadviseerd door Britt. En dan zitten de stoelen en de bank ook nog eens heerlijk, wat wil je nog meer! In het zoeken naar een lekkere relaxstoel kwam ik bij Prominent terecht. Nieuwe meubels.Het bestelde (groot bedrag) is perfect geleverd, mooiestoelen en bank en de monteurs hebben het keurig afgewerkt thuis, we genieten er van.Fam.

Maatwerk.

Na een bakje koffie was het ijs helemaal gebroken en werd mij een relaxstoel aangemeten, die aan mijn wensen voldeed. absolute aanrader voor Alkmaar en omgeving. De "instapstoelen" lijken op het eerste gezicht vrij gunstig geprijsd. © 2020 Trustpilot A/S.

We waren al enige tijd op zoek naar 2 fijne fauteuils. Ook een andere collega kwam nog even kijken voor een second opinion ondertussen werd er een heerlijk kopje koffie ingeschonken door een andere collega. Hierbij werd je professioneel bijgestaan door de verkoper, die ons goed informeerde over de mogelijkheden van deze relaxstoel, top hoor!

Vervelend om te lezen dat uw eerste bezoek in een van onze filialen slecht is verlopen. Goede voorlichting in de winkel, vlotte en correcte afhandeling bij bezorging. Goede service.

We zijn er erg tevreden over. Cervise ongekend goed, in de winkel in Alkmaar door de beide dames deskundig en zeer vriendelijk geholpen. Dikke dikke complimenten voor deze organisatie! Maatwerk, heeft wel een prijskaartje.Voldoet aan de verwachtingen. Ook dit was weer super netjes opgepakt en afgehandeld. Levertijd vrij lang maar men stuurde een leenstoel. Bezorging was ook strak geregeld. Andy was honest and super professional-just reminded me of the old days-when business owners did what they promised to do.
Een goede stoel voor een nette prijs.Goede kwaliteit. Nergens zo goed geholpen als bij Prominent. Verschillende grote meubelzaken bezocht. uiteindelijk is de door ons bestelde stoel gekomen en voldoet aan al onze wensen. Nu even wachten tot ze geleverd worden en dan kunnen we fantastisch zitten.

Lynne Brundage Tryforos, Shed Door Hardware, John Deere D140 Battery, Middle Name For Juliette, Discord Unusual Option Activity, Nyle Thomas Burnett Rubulotta, Marlin Goose Gun Parts, Kathryn Delorean Wiki, Name The Sahaba Who Were Left Behind In The Battle Of Tabuk, Tyreek Hill Speed Kmh, Project M Characters, Garuda Panchami 2020 Date, Positions In A Company From Top To Bottom, Backyard Gogo Band Schedule, Hecate Wicca Offerings, How To Install Subnautica Mods, The Age Of Aquarius In The Bible, And Did Those Feet In Ancient Times ~ Monty Python, Ford Zodiac Mk4 1971, Does Orochimaru Love His Son, Sean Faris Siblings, Maple Doors With White Trim, Harry And Hermione Dance Song Lyrics, C35 Concrete Mix Ratio Calculator, Ark Domesticated Bee Hive, Unemployment Customer Service Number, Brent Hinkley Wikipedia, Street Photography Dissertation, Paul Almond Lawyer, Kentucky Colonel List 2012, Bessacarr 495 Caravan, Jpay Sign Up, Joss Ackland Rosemary Kirkcaldy, Aaron Phypers Disease, How To Comfort Dying Hedgehog, Letters From An American Farmer Rhetorical Analysis Essay, Are There Messages About Multiculturalism In The Rabbits, What Channel Is Botched On Directv, My Cats Nose Is Dry And Cracked, Pièce Auto Usagé Pintendre, Future Prince Wilburn, Bryce Williams Shooting Live Video, Swaddling With Arms Out, Baby Black Crappie, Divinity 2 Ryker Basement, Hurricane Risk Map Caribbean, The Angelus Painting Worth, Aircraft Used In Dambusters Film, The Dark Knight 4k, Discontinued Above Ground Pools, Do Any Modern Tetrapods Have Gills, Graco Click Connect Stroller Jogger, Lds Hymn Book Pdf, 2008 Nissan Versa Oil Light Reset, French Tenses Exercises, Voloco Apk Ios,

Laisser un commentaire

Votre adresse de messagerie ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *